13 Ocak 2009 Salı

Çikolatalı muzlu krepler

Aslında diyetteyim..Ama evdekiler tatlı taylı diye tutturunca pratik bir tatlı olan çikolatalı krepleri yapıverdim..Ben tadına bile bakmadım ama eşim ikişer ikişer yedi valla.. malzemelerim.....
  1. 2 yumurta
  2. 1 s.b un
  3. 2 çorba k. kakao
  4. 2 çorba k.pudra şekeri
  5. 2 çay bardağı süt
  6. 1çorba k.erimiş tereyağ
  7. 1 tutam tuz
  8. 3-4 adet muz
  9. vanilya esansı
  10. üzerine:kaymak;bal veya şanti...
  11. Ben vazgecemedıgım mısır gevreklerınden de serptım
  1. Malzemeleri boza kıvamına gelene dek karıstırıyoruz...
  2. TAVAYA az yag koyup uzerıne kepce ıle dokuyoruz..Her ıkı taraf da kızarınca alıp sogutuyoruz..
  3. Muzu krep ıcıne koyup rulo yapıyoruz...
  4. ÜZerine arzuya gore bal kaymak cevız.
  5. Afıyet bal şekker olsun.

Hiç yorum yok: